ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

کرج - ایرنا - رییس اتاق اصناف مرکز البرز گفت که در اجرای طرح تشدید بازرسی کرونایی از واحدهای صنفی این استان، پرونده ۱۲۷ واحد صنفی متخلف ظی یک ماه گذشته به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

«بهروز حصاری» روز سه شنبه  در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت : بازرسان اداره نظارت و بازرسی اتاق اصناف طی یک ماه گذشته چهار هزارو ۳۹۴  واحد صنفی را بازدید کردند.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش شیوع ویروس امیکرون در کشور ، طرح نظارت بهداشتی بر واحدهای صنفی و برخورد قانونی به متخلفان در این استان به صورت ویژه تشدید شد.

حصاری  افزود: تمام واحد های صنفی با توجه به افزایش آمار مبتلایان کرونا، بیش از پیش موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

وی تاکید کرد : رعایت پروتکل های بهداشتی باید در تمام  واحدهای صنفی، پاساژها، مجتمع های تجاری، بازارها ، فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای به صورت ویژه انجام شود.

رییس اتاق اصناف مرکز البرز خاطرنشان کرد: روزانه بازرسان معاونت بازرسی این اتاق به همراه اتحادیه های مختلف واحدهای صنفی را بازدید و تخلفات را بررسی می کنند.

وی گفت: نظارت های کامل از سوی مراجع ذیربط  انجام می شود و در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی تعیین شده از طرف دانشگاه علوم پزشکی ، واحدهای صنفی متخلف برابر مقررات پلمب خواهند شد.

استان البرز ۱۲۰ هزار واحد صنفی دارد.