ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

khatatan 9به همت هیات مدیره اتحادیه صنف خطاط ،نقاش ،چاپ و نشر اولین نشست هم اندیشی میان اعضای این صنف سه شنبه 95/5/19 برگزار شد .

در این نشست ،مباحث مختلف شامل ،نحوه ی بازرسی ها و چگونگی همراهی اعضای این صنف در شناسایی واحد های فاقد پروانه کسب ، تداخل صنفی و نرخ شکنی برخی از اعضای صنف ، همیاری و مساعدت بیشتر اعضاء اتحادیه به منظور تامین بودجه  و هزینه های جاری اتحادیه ، نحوه ی تنظیم قرار دادهای کاری ،لزوم خرید ملک مستقل برای اتحادیه و دهها موضوع دیگر مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

در بخش های مختلف این نشست آقایان جوادی ،صمغ آبادی ،منوری ،عسگری و بریجانی در مرود مسائل و مشکلاتی که اتحادیه با آنها درگیر است به ارائه سخن پرداختند .

در بخش ویژه این گردهمایی صنفی نیز تنی چند از پیشکسوتان و بانیان تاسیس و راه اندازی این اتحادیه ،به پاس سالها خدمت و تلاش در راه شکوفایی این صنف مورد تقدیر قرار گرفتند .

آقایان حصاری ،روستا آزاد و صدیق اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان البرز نیز با حضور در این نشست صنفی  ، پیروی از قوانین نظام صنفی و حرکت در چارچوب قانون را مهم ترین وظیفه  فعالان صنفی عنوان کرده و تلاش هیات مدیره اتحادیه صنف خطاط،نقاش ،چاپ و نشر را در راه دفاع از حقوق صنفی اعضای تحت پوشش در خور تحسین قلمداد کردند .

 

khatatan 1


 

khatatan 2



khatatan 3


khatatan 4


khatatan 5


khatatan 6


khatatan 7


khatatan 8


khatatan 10


khatatan 11


khatatan 12


khatatan 13


khatatan 14


khatatan 15


khatatan 16


khatatan 17


khatatan 18


khatatan 19


khatatan 20