ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

karimi2 رئیس اتاق اصناف البرز با اشاره به اینکه برخی از واحدهای صنفی به دلیل عدم پرداخت عوارض پلمب می‌شود، گفت: پلمپ واحد مساله‌ای را حل نمی‌کند و ما خواستار تعامل مسئولان شهری با اصناف هستیم.

حمید کریمی در جلسه بررسی عوارض صنفی که پیش از ظهر امروز در اتاق اصناف استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: اصناف در زمینه بحث عوارض صنفی با معضلات بسیار زیادی روبرو است.

رئیس اتاق اصناف البرز با بیان اینکه دریافت مبالغ بالا در این زمینه به معنای دریافت هزینه از همه شهروندان است، افزود: سعی اصناف در کسب رضایت مردم است.

وی با اشاره به اینکه دریافت عوارض و مالیات بالا مردم را متضرر می‌کند، گفت: در شهر کرج بیش از 80 هزار واحد صنفی وجود دارد که در حال حاضر 70 هزار واحد دارای جواز هستند.

کریمی با بیان اینکه گفته می‌شود دارایی بر اساس منطقه بندی عوارض را افزایش می‌دهد، ادامه داد: اتاق اصناف از دارایی برای ارائه توضیحات لازم در زمینه عوارض دعوت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از واحدهای صنفی به دلیل عدم پرداخت عوارض پلمپ می‌شود، گفت: پلمپ واحد مساله‌ای را حل نمیکند و ما خواستار تعامل مسئولان شهری با اصناف هستیم.

کریمی اضافه کرد: تعامل با اصناف در زمینه های گوناگون مانند اشتغال زایی و کارآفرینی  در استان بسیار تاثیرگذار است.