ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

hesari نایب رئیس اول اتاق اصناف البرز با بیان اینکه شهرداری کرج حق دریافت هیچ نوع عوارضی از تابلوها ندارد، گفت: شهرداری در این امر خدماتی انجام نداده که در مقابل آن چیزی طلب کند.

بهروز حصاری ، با اشاره به بحث رشد بی‌رویه عوارض صنفی اظهار داشت: اصناف به سبب استفاده از امکانات شهری هزینه‌های لازم را پرداخت می‌کنند.

نائب رئیس اول اتاق اصناف البرز با بیان اینکه برخی از مناطق عوارض را به صورت سلیقه‌ای دریافت می‌کنند، اضافه کرد: بیشترین مشکلات اصناف در این امر در استان البرز در کمالشهر است.

وی با اشاره به اینکه از حوزه شهرداری کمالشهر با وجود دعوت رسمی از آن‌ها، کسی در جلسه بررسی عوارض صنفی حضور پیدا نکرد، بیان کرد: حضور مسئولان در این‌گونه جلسات و شنیدن حرف‌های اعضای اصناف سبب تاثیرگذاری در تصمیمات می‌شود.

حصاری با بیان اینکه جلسه‌ای در بحث ساماندهی تابلوهای صنفی و مدیریت زیباسازی در اصناف برگزار می‌شود، افزود: برخی از تابلوها به سبب نصب نامناسب می‌تواند خطر جانی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری حق دریافت هیچ نوع عوارضی از تابلوها ندارد، عنوان کرد: شهرداری در این امر خدماتی انجام نداده است که در مقابل آن چیزی طلب کند.

رئیس اتحادیه ابزار، یراق و رنگ کرج با بیان اینکه اصناف با زیباسازی مشکلی ندارد، ادامه داد: اگر موارد ویژه‌ای در این امر از سوی اصناف وجود داشته باشد، برطرف می‌شود.

وی با اشاره به برخی نامگذاری‌های نامانوس روی واحدهای صنفی اظهار داشت: این‌گونه نامگذاری‌ها دغدغه اتاق اصناف البرز است.

حصاری با بیان اینکه اتاق اصناف البرز به اتحادیه‌ها عدم استفاده از عناوین نامانوس را ابلاغ کرده است، افزود: ما الگوهای خوبی برای نامگذاری واحدهای صنفی داریم. اگر به دستورالعمل‌های اتاق برای نامگذاری توجه نشود، با واحدهای صنفی برخورد می‌شود.