ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

mardom nahad رئیس اتاق اصناف استان البرز با بیان اینکه اصناف ظرفیت خوبی برای انجام امور خیریه دارد، گفت: برای نخستین بار در اصناف کشور، اصناف البرز پروانه فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در سطح استان را دریافت کرده است.

حمید کریمی در جشن بزرگ انقلاب در سالن اجتماعات اتاق اصناف استان البرز که پیش از ظهر امروز برگزار شد، اظهار داشت: اصناف همیشه در زمینه‌های گوناگون اجتماعی، سیاسی و فرهنگی تاثیرگذار بوده است.

رئیس اتاق اصناف استان البرز با بیان اینکه اتاق اصناف البرز در بحث آزادی زندانیان با ستاد دیه همکاری داشته است، ادامه داد: 25 نفر از زندانیان با همکاری اتاق اصناف استان البرز و ستاد دیه آزاد شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین مرتبه در اصناف کشور، اصناف البرز پروانه فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در سطح استان را دریافت کرده است، بیان کرد: هیئت رئیسه این سازمان تشکیل شده و در مرحله بعدی باید هیئت امنای آن تشکیل شود.

کریمی با بیان اینکه بعد از تشکیل هیئت امنا، این سازمان شروع به عضوگیری می‌کند، اضافه کرد: این پروانه بعد از 8 ماه تلاش و به منظور ساماندهی به کمک‌های خیرین اصنافی در سطح استان البرز دریافت شده است.

وی با اشاره به حضور بیش از 80 هزار واحد صنفی در استان البرز، اظهار داشت: اگر همه خیرین عضو این صندوق شوند، می‌توانند تاثیر خوبی در جهت کمک به نیازمندان داشته باشند.

در این مراسم که با حضور فرمانده سپاه استان البرز، نمایندگان کرج در مجلس، مدیرکل صدا وسیمای البرز، مدیریت بحران استانداری و برخی از اعضای شورای شهر کرج برگزار شد، از تابلوی پروانه مجمع خیرین اصناف و بازاریان البرز به عنوان یک تشکل مردم نهاد در سطح استان البرز رونمایی شد.

 mardom nahad