ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

madaremehrbanبرانکو ایوانکوویچ ،چهره شناخته شده برای  اهالی فوتبال و سرمربی تیم محبوب پرسپولیس ، در اقدامی خیرخواهانه با حضور در موسسه خیریه  مادر مهربان در کرج ، ساعتی را با خوشرویی در میان کودکان تحت سرپرستی این موسسه سپری کرد .

برانکو و هیات همراهش پس از حضور در این موسسه خیریه ،ضمن آشنایی با شرایط نگهداری کودکان بی  سرپرست با دیگر افراد حاضر در این مراسم به گفتگو پرداخت .

وی در همین رابطه گفت : در تمامی کشورهای پیشرفته دنیا ، تعامل بسیار نزدیکی میان باشگاه های ورزشی وموسسات خیریه برقرار است . در سایه  این تعامل ،بسیاری از فعالیت های انسان دوستانه و خیرخواهانه شکل می گیرد و در این شرایط است که جایگاه یک قهرمان و چهره ورزشی نمود بیشتری پیدا می کند .

 وی افزود : مردم از قهرمانان خود انتظار دارند که جدای از میادین ورزشی ،در دیگرعرصه های اجتماعی نیز حضوری چشم گیرداشته باشند .اصولا  ابعاد شخصیتی قهرمانان و نحوه تعاملات اجتماعی آنها همیشه مورد توجه هوادارن قرار گرفته و به نوعی می توان گفت که کردار و رفتار آنها همیشه زیر ذره بین است . از این رو حضور چهره های ورزشی موفق و خوشنام در یک مرکز درمانی ، یا مدرسه و یا مرکز نگه داری از کودکان ،می تواند ضمن ایجاد انگیزه ،در فرهنگ سازی و جریان سازی برای یک امر خیرخواهانه موثر و کارگشا باشد .

حمید کریمی و بهروز حصاری ،رئیس و نائب رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز و حاج رضا امامی رئیس اتحادیه قنادان کرج که ارتباط نزدیکی با مدیریت این موسسه خیریه دارند نیز با حضوردراین محفل خودمانی و معنوی ، با برانکو در رابطه با فعالیت های خیرخواهانه جامعه ورزشی کرج و شکل گیری صندوق خیرین اصناف و اهداف و چشم اندازهای آن به گفتگو نشستند.

حمید کریمی در همین رابطه گفت : دنیای ورزش ایران ،پهلوانان و قهرمانان بزرگی دارد که نه تنها درایران ،بلکه در دیگر نقاط جهان نیز نامدار هستند و اخلاق و کردارشان مصداق بارز یک انسان مومن ،پاک و کامل است .

وی افزود : این چهره های محبوب که تعدادشان بسیار زیاد است ،نزد مردم و خداوند جایگاه ویژه ای دارند و نامشان در قلب های مردم ایران نقش بسته است .مرحوم تختی ،مرحوم ناصر حجازی ، سیروس قایقران ،علیرضا سلیمانی ، منصور پورحیدری و صدها قهرمان نامدار دیگر ،نه تنها در میدان ورزش ،بلکه در میدان مردانگی و جوانمردی نیز افتخار آفریدند و مدال پهلوانی را از نگاه و قلب های مردمشان کسب کردند .

کریمی افزود : حضور یکی از افراد موفق و خوشنام فوتبال جهان در موسسه خیریه ای در کرج ، نمونه ای از همین جوانمردی ها و فداکاریهاست که هیچ گاه از ذهن مردم پاک نخواهد شد .

کریمی در ادامه خواهان حضور اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در کرج و برگزاری دیداری به نفع انسانیت شد . که این درخواست وی از سوی سرمربی تیم پرسپولیس مورد موافقت قرار گرفت .

شایان ذکر است که در حاشیه این مراسم ،مترجم شخصی برانکو قطعه زمین 200 متری خود را در منطقه سیاهکلان کرج ،جهت هرگونه بهره برداری خیرخواهانه به این موسسه اهداء کرد . همچنین در پی تصمیم ایشان ،حمید کریمی رئیس اتاق اصناف نیز قول مساعد داد  تا بخشی از هزینه های ساخت این زمین از محل صندوق خیرین اصناف تامین شود .

madaremehrban 3

madaremehrban 4

madaremehrban 5

madaremehrban 6

madaremehrban 7

madar mehrban 8

madaremehrban 9

madaremehrban 10

madaremehrban 11

madar mehrban 12

madaremehrban 13

madaremehrban 14

madaremehrban 2

madaremehrban 1