ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ghobarroubi 6مراسم غبار روبی و عطر افشانی ضریح مطهر امام زاده حسن (ع) با همت اتاق اصناف مرکز استان البرز و تولیت آستان این امام زاده در کرج و با حضور جمعی از روسای اتحادیه های صنفی ، چهارشنبه هجدهم مرداد ماه سال جاری برگزار شد.

همچنین در این مراسم ، دیگر امکانات فرهنگی این امام زاده توسط برادر علی اکبری  برای حاضران تشریح شد .

حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز نیز درسخنانی ضمن تشکر از مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان البرز بابت همکاری دراجرای این مراسم معنوی،نقش اصناف را در بازسازی وحفظ اماکن متبرکه تاثیرگذار و کارآمد قلمداد کرد و افزود:بازاریان  در ایران ،رفتار و کردار ائمه اطهار و دیگر بزرگان دینی را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند و باور دارند که برکات معنوی زندگی آن بزرگواران و اجرای رهنمود های ایشان ، راه زندگی سعادت مندانه را پیش پایشان قرار خواهد داد.

وی افزود : این برنامه معنوی به مناسبت پنجم ذیقعده و دهه مبارک کرامت برگزارشد و امیدوارم تمامی افراد حاضر در این مراسم از برکات آن بهره مند شوند .

در بخش پایانی این مراسم فعالان صنفی کرج بر آرامگاه شادوران سید جواد سادات حسینی فرزانه ،ریاست اسبق اتحادیه صنف قنادان کرج حضور یافته و با قرائت فاتحه ،یاد و خاطر ایشان را گرامی داشتند.

ghobarroubi 1

ghobarroubi 2

ghobarroubi 4

ghobarroubi 5

ghobarroubi 6

ghobarroubi 7

ghobarroubi 8

ghobarroubi 9

ghobarroubi 10

ghobarroubi 11

ghobarroubi 12