ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

iranبسمه تعالی

با درود به روان پاک بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی ایران و ارواح به خون خفته شهدای انقلاب اسلامی ، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم و سلام خالصانه به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج) و نائب بر حقش رهبر معظم انقلاب اسلامی .

امروز که جهانیان شاهد پیروزی های پی در پی ایران اسلامی در عرصه های مختلف نبرد منطقه ای و بین المللی با تلاش همه جانبه ملت غیور ایران هستند طبیعی به نظر می رسد که دشمنان داخلی و خارجی از تلاش همه جانبه جهت بر هم زدن انسجام و وحدت ملی فروگذار نکرده و از بیان خواسته های به حق و انتظارات مردم سوء استفاده ننمایند.

همه می دانیم دغدغه اقتصادی و رکود و بیکاری دل همه را به درد می آورد ولی بی شک حل مشکلات کشور به ویژه در مسائل اقتصادی نیازمند همت و تلاش مضاعف مسئولان و حفظ آرامش و وحدت مردم است.

اتاق اصناف مرکز استان البرز و اتحادیه های تحت پوشش ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر و تخریب اموال عمومی توسط عده ای معلوم الحال که با سودجویی از وضعیت موجود و پیوند زدن مسائل اقتصادی به مسائل سیاسی در تلاش بودند تا از این فضای موجود سوء استفاده کنند و با دادن شعارهای ساختارشکنانه علیه نظام اسلامی و مسئولان ، این اعتراضات را به بیراهه و انحراف بکشانند، از مردم غیور استان البرز و به ویژه کسبه و بازاریان که در همه عرصه ها پشتیبان انقلاب و هموطنان بودند دعوت می نماییم تا با حفظ وحدت و آرامش ، مطالبات به حق خود را از مسیر قانونی به گوش مسئولان برسانند. و همینطور از دولت محترم خواستاریم تا به خواسته های قانونی مردم ارج نهاده و در راستای بهبود وضعیت معیشتی مردم از هیچ تلاشی فروگذار ننمایند.

18 دی ماه 1396