ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

bahmanبیانیه اتاق اصناف مركز استان البرز به مناسبت یوم الله ٢٢بهمن

بسم الله الرحمن الرحیم

« وَالفَجر و لَیال‌ٍ عَشر . . .»

با تكيه به فضل الهی درآستانه سالروز افتخار آمیز سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، ملت شریف ایران اسلامی بار دیگر حماسه ای پایدار و ماندگار را در حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای جهانیان به نمایش خواهند گذاشت.

همزمانی دهه فجر انقلاب اسلامی با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) بستر مناسب تری را برای ارائه پیام معنوی انقلاب اسلامی فراهم می‌کند و به طور یقین می توان گفت که تنها رمز موفقیت این نظام و حکومت اسلامی در پیمودن راه ائمه معصومین (ع) بوده است.

به همین منظور حضور یک پارچه ملت شريف ایران به خصوص قشر تلاشگر اصناف خط بطلانی بر اندیشه بد فهمانی خواهد کشید که جز فتنه انگیزی و جدایی ملت و مسوولین نیت دیگری ندارند.

ما هیات رییسه اتاق اصناف و هيئت مديره هاى اتحاديه هاى صنفى كرج ضمن تجدید بیعت با آرمان های مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری با حضور خود در صفوف جوشان ملت در راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر وفاداری خود را به آرمان های امام راحل وشهدای عظیم الشان انقلاب و همچنین بیعت مجدد با مقام معظم رهبری ابراز خواهیم داشت و از عموم مردم شهید پرور و آگاه استان بخصوص كسبه و بازاريان دعوت می نماییم که با حضور پرشور خود در این راهپیمایی حماسه ای دیگر بیافرینند و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را نا امید کنند.

٢١بهمن ماه ١٣٩٦