ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

eyd 5علی مرادلو ،نائب رئیس اتاق اصناف مرکزاستان البرز و مسئول برگزاری نمایشگاه بهاره در کرج ،حمایت از تولید کننده داخلی ، جلب رضایت شهروندان و تنظیم بازار را از اهداف برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا عنوان کرد وافزود : به رغم تمامی موانع ومشکلات موجود جهت برپایی نمایشگاه درکرج ،ازجمله کمبود فضای استاندارد نمایشگاهی،امسال نیزبا همت تمامی همکاران دراتحادیه های صنفی ، مسئولان سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان البرز واستانداری البرزشاهد برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا بودیم که امیدوارم مورد توجه شهروندان قرارگرفته وبخشی ازنیازهایشان را دراین ایام تامین کرده باشد.

وی یکی ازمشکلات و موانع برپایی منظم وهدفمند نمایشگاه درکرج را،نبود فضای استاندارد نمایشگاهی عنوان کرد وافزود: این موضوع یکی از دغدغه های اصلی تولید کنندگان و صاحبان صنایع در استان البرز است ،چرا که فرصت و امکان معرفی کالا و تولیدات استان را به همشهریان و مصرف کنندگان از بین برده است.در چنین شرایطی اتاق اصناف استان البرز تلاش کرده است تا با بضاعت اندک و امکانات محدودی که در اختیار دارد ،قدمی هرچند کوچک دراین راستا بردارد .

مرادلو ،استقبال شهروندان از نمایشگاه بهاره امسال را خوب توصیف کرد و افزود : در نمایشگاه بهاره امسال 310 غرفه ،در صنوف پوشاک،کفش ،کیف ،تولیدات چرمی ،صنایع دستی ،لوستر ،آجیل و خشکبار،برنج ،روغن ،مواد غذایی ،تابلو فرش و دیگر فعالیت داشتند که در آنها ،اقلام مورد نیاز مردم در این ایام با نرخ های مصوب (15 درصد زیر قیمت بازار ) در معرض خرید قرار داشت . همچنین از سوی ستاد تنظیم بازار ،4 غرفه به عرضه مرغ و تخم مرغ ،گوشت منجمد ،روغن و برنج اختصاص یافت .

وی ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید به همکاران صنفی و عموم شهروندان اظهار امیدواری کرد ،با ساخت و تجهیز مجموعه بزرگ نمایشگاهی در کرج ،شرایط ایده آل جهت معرفی تولیدات استان در سال جدید مهیا شود و از این رهگذر شاهد رونق اقتصادی و گردش چرخهای صنعت در استان البرز باشیم .

وی در پایان از همراهی و همکاری ارزنده دیگر دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه تشکر و قدردانی کرد و افزود : بدون حضور و مشارکت تمامی دوستان امکان برگزاری این نمایشگاه و کسب توفیقات جمعی حاصل نمی شد.

eyd 1

eyd 2

eyd 3

eyd 4

eyd 5

eyd 6

eyd 7

eyd 8

eyd 9

eyd 10

eyd 11

eyd 12

eyd 13

eyd 14

eyd 15