ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

khayerin 4طی نشستی و با حضور روسای اتحادیه های صنفی کرج ،عملکرد مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان البرز ازآغازفعالیت تاکنون تشریح شد.

این نشست در حاشیه ضیافت افطاری به میزبانی مدیریت تالار گلسارکرج ،سه شنبه یکم خرداد ماه سال جاری برگزارشد .

نحوه ی جمع آوری کمک ها وهدایای خیران اصناف ،چگونگی شناسایی افراد واجد شرایط برای دریافت کمک های نقدی،لزوم توجه و مشارکت بیشترکسبه و بازاریان کرج درحمایت از این مجمع ، چگونگی همکاری مشترک میان مجمع خیران اصناف و کمیته امداد امام خمینی به منظور ساماندهی فعالیت های خیرخواهانه ،گزارش عملکرد ستاد یاری رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه ،گزارش ساخت ده واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و ضرورت جمع آوری کمک های نقدی بیشتر برای تکمیل این پروژه ،و .... از مورادی بود که توسط آقای عباس عاشری ،مدیر اجرایی مجمع خیرین اصناف به سمع و نظر حاضران رسید .

در ادامه این نشست حمید کریمی رئیس اتاق اصناف البرزنیزدرسخنانی ،شکل گیری مجمع خیرین اصناف استان البرز را نشانه سخاوت ،گذشت ومهربانی در میان جامعه بازاری قلمداد کرد و افزود : فرهنگ احسان و بخشش و گذشتن از مال و ثروت دنیوی هیچگاه از فضای بازارهای ایران جدا نمی شود و این موضوع مایه افتخار و غرور برای اهالی دنیای کسب و کار است .

کریمی افزود:همانگونه که همکاران گرامی اطلاع دارند ،مجمع خیران اصناف البرز با هدف های والا همچون توسعه اقتصادی استان و فراهم آوردن فرصت های شغلی برای جوانان تحصیلکرده ،رفع گرفتاری های مالی از خانواده اصناف و در موارد خاص دستگیری از نیازمندان تاسیس شده است و طی مدت کوتاهی که از فعالیت آن می گذرد قدم های بلندی برای رسیدن به این اهداف برداشته است .

کریمی افزود: حرکتی که مجموعه اصناف کرج در واقعه زلزله استان کرمانشاه انجام داد درکل کشور بی نظیر بود و مایه سربلندی بازاریان کرج شد والبته این موفقیت می تواند سر آغازی برای فعالیت های بزرگ تر و مهم تر در دیگرعرصه ها باشد لذا همیاری و مشارکت کلیه اتحادیه های صنفی و اعضاء تحت پوشش آنها ،برای پیشبرد اهداف و برنامه های مجمع خیران لازم و ضروری است .

در ادامه این نشست موضوع برگزاری جشن گلریزان توسط مجموعه دادگستری کرج با هدف آزادی زندانیان بدهکارغیر بذهکار مطرح شد و از تمامی روسای اتحادیه های صنفی جهت حضور پر شور در این مراسم معنوی و خیرخواهانه دعوت بعمل آمد . مراسم گلریزان مذکور با حضور مسئولان استانی ،خیران و نیک اندیشان اصناف سه شنبه هشتم خرداد ماه سال جاری در محل تالار هما برگزارخواهد شد .

khayerin 3

khayerin 4

khayerin 5

khayerin 2

khayerin 1