ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

kolyavi 18شانزدهمین همایش گلریزان و تجلیل ازخانواده های ایثارگر اهداء عضو به همت انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان البرز و با حضورهنرمندان صدا و سیما ،تنی چند ازمسئولان شهری وخانواده بزرگ خیران شهر کرج ،شنبه پنجم خرداد ماه سال جاری در محل تالار لوتوس کرج برگزار شد .

مجید کرمی مدیر این انجمن خیریه در آغاز، ضمن خیر مقدم و آرزوی قبولی طاعات وعبادات به تشریح عملکرد و برنامه های انجمن از آغاز فعالیت تاکنون پرداخت .وی در همین خصوص گفت : با توجه به حمایت های بی دریغ و انسان دوستانه ی خیران شهر کرج ،شرایط موجود برای  روند درمان و حمایت از بیماران کلیوی در استان البرز از گذشته بسیار بهتر شده است ،اما به رغم تمامی حمایت ها و با توجه به هزینه های سنگین درمان و عمل پیوند کلیه ،هنوز مشکلات و تنگناهای بیشماری در سر راه این انجمن قرار دارد .

کرمی با اشاره به مشکلات جسمی و شرایط بسیار خاص و بحرانی بیماران کلیوی تصریح کرد : راه حل نهایی و بهترین گزینه پیش رو برای بیماران کلیوی عمل پیوند کلیه است ،اما متاسفانه تعداد کلیه های اهدایی توسط افراد دچار مرگ مغزی بسیار پایین است و جوابگوی تعداد مبتلایان به نارسایی کلیه نیست .

وی افزود : در بسیاری از کشورهای جهان ،نارسایی های  کلیه منجر به از دست رفتن بیماران می شود ،اما در کشور ما با توجه به فعالیت انجمن های خیریه و تلاش های گسترده ای که توسط بخش دولتی انجام شده است ، بیماری کلیه به معنای انتهای زندگی نیست و امید برای ادامه زندگی و بهبودی برای بیماران کلیوی وجود دارد .

در دیگر بخش های این مراسم راهکارهای پیشگیری از بیمار کلیوی ، نیازهای ضروری انجمن ، گفتگو با خانواده های ایثارگر اهداء عضو و بیماران بهبود یافته پس از عمل پیوند کلیه ،گلریزان خیران حاضر در جلسه و تجلیل از خانواده بزرگ حامیان مالی و معنوی این انجمن برگزار شد .

شایان ذکر است هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان البرز به همراه تنی چند از روسای اتحادیه های صنفی نیز همه ساله ،ضمن مشارکت و همکاری در اجرای هر چه بهتر این مراسم ،از بودجه در نظر گرفته شده برای امور خیر خواهانه و عام المنفعه ،مبلغ قابل توجهی را تقدیم این انجمن خیریه می کنند .

kolyavi 1

kolyavi 3

kolyavi 4

kolyavi 11

kolyavi 12

kolyavi 13

kolyavi 14

kolyavi 18