ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

golrizan 21ایام ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی را فراهم می آورد تا نهاد ها و سازمان های مختلف از جمله انجمن های خیریه ،ستاد های دیه و حمایت از خانواده زندانیان جرایم غیر عمد و دیگر مجموعه های مرتبط ،گردهمایی هایی را با اهداف خیرخواهانه و دستگیری از افراد گرفتار در بند برگزار کنند و با مشارکت خیران ،زمینه آزادی زندانیان بدهکار غیر بزهکار و دیگر نیازمندان جامعه را فراهم آورند .بر همین اساس مراسم گلریزان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با همت دادگستری کرج ،ستاد دیه استان البرز و مشارکت اتاق اصناف مرکز استان البرز و اتحادیه های صنفی تحت پوشش وحضور با شکوه جمعی از خیراندیشان شهر کرج ،سه شنبه هشتم خرداد ماه سال جاری در محل تالار هما برگزار شد .

این مراسم معنوی با حضور رئیس دادگستری شهر کرج و معاونان ،دادستان کرج ،نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ،شهرداران مناطق ،قهرمانان وچهره های شاخص فرهنگی ،هنری و ورزشی استان ،کارآفرینان و صاحبان صنایع ،هیات رئیسه اتاق اصناف وهیات مدیره اتحادیه های صنفی کرج و کسبه وبازاریان خیراندیش درفضایی ازجنس ایثار،مهربانی وگذشت برگزارشد و طی آن مبلغ قابل توجهی جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد جمع آوری شد .

حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در حاشیه این مراسم ضمن تشکر از حضور و مشارکت همکاران صنفی اش در کمک به اجرای هر چه بهتر این مراسم گفت : فعالیت های خیرخواهانه همواره یکی از برنامه ها و اهداف مجموعه بازار یان بوده است که در مناسبت ها و اشکال مختلف انجام می شود .

وی افزود: این مقوله در فضای حاکم بر بازارهای ایران از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است .به گونه ای که در بسیاری از شهرهای کشورمان و در مجاورت بازارها ،مجموعه های بزرگ خیریه شکل گرفته اند که هر یک از این مجموعه ها یا بنیاد های خیریه ،نسبت به حل یک معضل اهتمام می ورزند. به عنوان نمونه در شهر کرج انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی فعالیت دارد که توسط یکی از چهره های موفق صنفی مدیریت می شود و توانسته است در زمینه کاری خودش گام های بلندی بردارد .

کریمی افزود : از این نمونه ها در سطح شهر کرج و در کل کشور بسیار است که همگی باعث افتخار و سربلندی خانواده بزرگ اصناف هستند .همین نگاه و تفکر باعث شد تا جمعی از خیراندیشان صنفی کرج مقدمات راه اندازی مجمع خیرین اصناف را با هدف دستگیری و حمایت از فعالان صنفی و حل گرفتاری های مالی از همین خانواده فراهم آورند . هم اینک مجمع خیرین اصناف با محوریت اتاق اصناف مرکز استان البرز فعال است و طی مدت کوتاهی که از عمرش می گذرد ،اقدامات خیرخواهانه ارزشمندی را با حمایت و پشتوانه عظیم معنوی و مادی مجموعه بازاریان شهر کرج انجام داده است .

وی افزود: امشب و در این محفل مقدس و نورانی ،همکاران صنفی بنده در اتحادیه های صنفی و دیگر فعالان حوزه کسب و کار،در مجموع 377 میلیون تومان وجه نقد را تقدیم ستاد دیه استان البرز کردند تا از این طریق زمینه رهایی تعدادی از هم وطنان عزیزمان که اکثرا به دلیل مشکلات مالی در زندان گرفتار شده اند ،فراهم شود .

golrizan 27

golrizan 1

golrizan 3

golrizan 4

golrizan 5

golrizan 6

golrizan 7

golrizan 8

golrizan 9

golrizan 10

golrizan 11

golrizan 12

golrizan 13

golrizan 14

golrizan 15

golrizan 16

golrizan 17

golrizan 18

golrizan 19

golrizan 20

golrizan 21

golrizan 22

golrizan 23

golrizan 24

golrizan 25

golrizan 26

golrizan 28

golrizan 29