ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

bazresan 1نشست توجیهی و آموزشی ویژه کارکنان و بازرسان واحد بازرسی و نظارت اصناف و واحد بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان البرز ،با حضور آقایان زرگر مديركل اموراقتصادى استاندارى ، آقایی ،رئیس بازرسی سازمان ،محمدی نماینده سازمان تعزیرات حکومتی ،رستمی،رئیس بازرسی و نظارت اصناف ،هیات رئیسه اتاق اصناف و بازرسان این دو واحد بازرسی ،پنجشنبه ۹۷/۴/۲۸ در محل سالن اجتماعات اتاق اصناف البرز برگزار شد .

حمید کریمی رئیس اتاق اصناف البرز در آغاز اين نشست ،با اشاره به شرایط بوجود آمده در سطح بازار و افزایش بی ضابطه برخی کالاها ، به بررسی وضعیت موجود و تاثیر عملکرد بازرسان پرداخت.

وی در همین رابطه گفت : بازرسان این دو واحد با تعامل و همکاری شایسته با یکدیگر میتوانند با ایجاد فضایی دوستانه ،در پیشبرد اهداف و برنامه های مشترک نقش ارزنده ای ایفا کنند .

وی افزود : تمامی کارکنان در مجموعه اتحادیه های صنفی و واحد های بازرسی ،باید با درک صحیح وضعیت موجود در آرام سازی فضای بازار بکوشند و اجازه ندهند تا برخی فرصت طلبان و سود جویان از فضای ایجاد شده ،در جهت منافع شخصی خود استفاده کنند.

در ادامه این نشست ،محمدی ،نماینده سازمان تعزیرات حکومتی حاضر در جلسه نیز ،ضمن تشکر از همکاری های اتاق اصناف البرز در کنترل شرایط و برخورد با متخلفان و مغرضان در سخنانی به تشریح فضای فرهنگی حاکم بر بازار پرداخت .وی با اشاره به بحران های طبیعی در کشورهای دیگر و نحوه ی همکاری مردم در کنترل وضعیت بحرانی ،از تفکر و نگاه عمومی جامعه ایرانی در شرایط سخت انتقاد کرد و افزود : تمامی دست اندر کاران در حوزه های مختلف اقتصادی باید تلاش کنیم تا فرهنگ صحیح مواجهه با بحران های اقتصادی در سطح جامعه نهادینه شود .

در ادامه این نشست مهندس سیامک آقایی ،معاونت بازرسی سازمان ،صنعت ،معدن و تجارت نیز در سخنانى به بررسی جایگاه و نقش مهم واحد های بازرسی و نظارت در روند فعالیت های اقتصادی کشور پرداخت .

در این نشست ،برخورد توام با ادب و احترام و نظارت دقیق بر عملکرد فعالان صنفی مطابق با قوانین و توجه به شرایط کنونی بازار از دیگر نکاتی بود که مورد تاکید قرار گرفت.

bazresan 2