ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

satkari 1نشست فوری بررسی فعالیت واحد های صنفی خیابان اصلی عظیمیه کرج با حضورآقایان ، سرهنگ مرادیان ،رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی .کریمی ،رئیس اتاق اصناف .صدیق ،دبیر اتاق اصناف و جمعی از کسبه منطقه ،یکشنبه هجدهم شهریور ماه سال جاری در محل اتاق اصناف برگزار شد.

در این نشست ،شرایط امنیتی و ترافیکی منطقه عظیمیه و دیگر مشکلات ناشی از فعالیت واحد های صنفی فعال در ساعت های پس از نیمه شب ، مورد ارزیابی قرار گرفت .و مقرر شد به منظور پیشگیری از بروز ناهنجاریهای اجتماعی و مشکلات امنیتی تمامی واحد های صنفی این منطقه راس ساعت 1 بامداد نسبت به تعطیلی اقدام کنند .

همچنین در این نشست شرایط بازگشایی تعدادی از واحد های صنفی این منطقه که طی روزهای گذشته از سوی اداره نظارت بر اماکن عمومی پلمپ شده بودند مورد بررسی قرار گرفت و پس از اخذ تعهد از متصدیان این واحد ها دستور فک پلمپ آنها صادر شد .

حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز نیز در بخش هایی از این نشست گفت: وضعیت بحرانی فعالان صنفی و رکود حاکم بر بازار بر کسی پوشیده نیست و این روزها تمامی فعالان حوزه کسب و کار به نوعی درگیر تامین هزینه های اداره واحد های صنفی خود هستند و البته به سختی از عهده تامین مخارج بر می آیند . اما باید توجه کنیم که فعالیت اقتصادی ما ،در دیگر امور خللی ایجاد نکند و اسباب مزاحمت دیگر شهروندان را فراهم نکند .

وی افزود : در مورد فعالیت واحد های صنفی خیابان اصلی عظیمیه کرج می توان گفت که شرایط از حالت اعتدال خارج شده و فضای نگران کننده ای در کل منطقه بوجود آمده است . که بی توجهی به آن ممکن است در آینده ای نه چندان دور،تبعات منفی اجتماعی و اقتصادی مختلفی را در پی داشته باشد . لذا از تمامی کسبه زحمتکش این منطقه انتظار داریم ،ضمن همکاری با نیروهای اداره نظارت بر اماکن عمومی و توجه به قوانین انتظامی و امنیتی ،راس ساعت اعلام شده نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود و عدم ارائه خدمات به مشتریان اقدام کنند .

satkari 2

satkari 3

satkari 4