ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ejlas 4اجلاس ماهیانه اتاق اصناف مرکز استان البرز با حضور دکتر شاهمرادی ،رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان البرز ،نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز و روسای اتحادیه های صنفی ،دوشنبه ،۹۷/۶/۲۶ برگزار شد.

در آغاز این جلسه حمید کریمی رئیس اتاق اصناف ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و یاران با وفایش ،گزارش مختصری از اهم فعالیت های صورت گرفته در اناق اصناف بیان کرد .

در ادامه این نشست دکتر شاهمرادی ،رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت نیز در سخنانی به تشریح وضعیت اقتصادی کشور و ضرورت هوشیاری فعالان صنفی در کنترل. شرایط پرداخت .

وی لزوم ارائه خدمات شایسته به شهروندان توسط اتحادیه های صنفی و تسریع در تشکیل پرونده و رسیدگی به امور ارباب رجوع را اولویت اصلی اقدامات اتحادیه های صنفی قلمداد کرد و افزود : اجرای دقیق قوانین ،تلاش در جهت سربلندی مجموعه اصناف رکن اصلی و هدف نهایی در تشکل های صنفی است .

وی اجرای طرح خیرخواهانه یک کاسب ،یک دانش آموز را مایه افتخار و سربلندی مجموعه اصناف استان البرز قلمداد کرد و افزود :همت بلند کسبه و بازاریان در انجام امور خیرخواهانه نشانه ایمان ،تقوی و اعتقاد راسخ به دستگیری و بخشش در میان فعالان صنفی است .

تقدیر از ریاست پیشین اتحادیه الکتریک کرج ،آقای شیرازی ، ارائه توضیحات توسط مهندس رجبی ،مدیر عامل موسسه خیریه طلوع بی نشان ها در خصوص اجرای برنامه های خیرخواهانه این موسسه و چگونگی همراهی فعالان صنفی کرج با ابن موسسه ،ارائه گزارش توسط آقای موسوی ،رئیس اتحادیه سراجان کرج در خصوص معضلات مشترک اتحادیه ها و ارائه گزارش آقای احسانی نیا در خصوص حق کارشناسی در اتحادیه ها و ضوابط خاص مالیاتی ،از دیگر بخش های این جلسه بود.

 ejlas 1

ejlas 2

ejlas 3

ejlas 4

ejlas 5

ejlas 6

ejlas 7

ejlas 8

ejlas 9

ejlas 10

ejlas 11

ejlas 12

ejlas 13

ejlas 14

ejlas 15

ejlas 16

ejlas 17

ejlas 18