ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

varzesh 2نشست هفتگی کمیته ورزشی اتاق اصناف مرکز استان البرز ،با حضور حمید،رئیس اتاق اصناف ،کمال دیماسی،مسئول هیات جودو کمیته ورزشی اصناف و اعضای این کمیته با هدف تشریح برنامه ها و اهداف  کمیته از آغاز شکل گیری تاکنون ،دوشنبه ۱۴ آبان ماه سال جاری برگزار شد.

حمید کریمی،رئیس اتاق اصناف البرز و چهره شناخته شده ورزش استان در این نشست ،ضمن تشکر از تلاش و پیگیریهای اعضای کمیته ورزشی اتاق اصناف در سازمان دهی و انسجام فعالبت های ورزشی مجموعه اصناف کرج در سخنانی گفت : به جرات میتوان گفت که یکی از مقدس ترین عرصه ها برای خدمت به کشور و مردم عزیزمان ،عرصه ورزش است .

وی افزود : عرصه ورزش کامل ترین ،و سالم ترین فضا را برای رشد و بالندگی شخصیت جوانان ،در اختیار دارد و جامعه ای که سرانه ورزش عمومی در آن ،بالا باشد ،در پیشبرد دیگر امور اجتماعی ،اقتصادی ،فرهنگی و .... نیز موفق خواهد بود.

کریمی افزود : بدون شک برنامه ها و اهداف کمیته ورزشی  مورد حمایت هیات رئیسه اتاق اصناف و روسای محترم اتحادیه های صنفی قرار خواهد گرفت تا به یاری خداوند و حمایت همه جانبه همکاران صنفی  بتوانیم از این پس شاهد حضور چهره های جوان ورزشکار از خانواده بزرگ اصناف در صحنه های ورزشی استان و کشور باشیم .

در ادامه این نشست ،موضوع برگزاری اولین سری از مسابقات دفاع شخصی و جود و جام شهدای اصناف با حضور ورزشکاران این رشته ها ،با همکاری اتاق اصناف البرز مورد بررسی قرار گرفت.


varzesh 1

varzesh 2

varzesh 3