ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

chini blour 9 کارگاه آموزش افزایش ضریب ایمنی و جلوگیری از سرقت ، ویژه اعضاء تحت پوشش اتحادیه صنف چینی، بلور و لوستر کرج ،سه شنبه بیست و ششم بهمن ماه سال جاری برگزار شد .

درآغاز این گردهمایی آموزشی ،حسینی راد رئیس  اتحادیه مذکور ضمن خوشامدگویی به همکاران و حاضران در جلسه از حضور پرشور مردم انقلابی و همیشه در صحنه کرج در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن تشکر کرد و افزود: درمراسم  سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ،حضور همه جانبه آحاد مختلف جامعه از جمله اصنافیان ،به جهانیان ثابت کرد که مواضع مردم انقلابی ایران هیچگاه تغییر نمی کند و این انقلاب تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) به پشتوانه مردم ادامه خواهد داشت .

وی در ادامه سخنان خود هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را افزایش سطح معلومات اعضای تحت پوشش در مسائل امنیتی واحد صنفی و جلوگیری از وقوع سرقت عنوان کرد و افزود : هیات مدیره اتحادیه با رصد  مسائل مهم در سطح بازار به این جمع بندی رسیدیم که در ایام پایانی سال و با توجه به ازدحام جمعیت در واحد های صنفی ،موارد امنیتی لازم را به همکاران گرامیان یادآوری نماییم و از این رهگذر تا جای ممکن از وقوع سرقت های احتمالی و خسارت های مالی پیشگیری  کنیم . در همین رابطه از جناب سرهنگ چگینی که از  کارشناسان خبره نیروی انتظامی هستند دعوت بعمل آوردیم تا با حضور در این کارگاه آموزشی ،مسائل و نکات لازم  را در این خصوص برای همکاران بیان کنند که امیدوارم نکات مطرح شده توسط  ایشان مورد توجه همکاران قرار گیرد.

در ادامه  سرهنگ چگینی از معاونان ستاد  امنیتی نیروی انتظامی استان البرز نیز  به تشریح موارد ضروری در افزایش ضریب ایمنی واحد های صنفی و جلوگیری از سرقت پرداخت . وی در سخنان خود ،نصب دوربین های مدار بسته ،نصب حفاظ های آهنی ،نصب دزدگیر ،استفاده از قفل های استاندارد و تجهیز واحد صنفی به گاو صندوق های بالای 350 کیلوگرمی با ضخامت 3 سانتی متر را  عوامل موثری در کاهش وقوع سرقت عنوان کرد .

 وی افزود: طی چند سال گذشته و پیرو توجه فعالان صنفی به موارد امنیتی ،شاهد کاهش چشمگیر سرقت از واحد های صنفی بوده ایم. در همین رابطه  تجهیز واحد های صنفی به دوربین های مدار بسته  کمک بزرگی به نیروی های پلیس در شناسایی سارقان داشته است ،ضمن آنکه مجرمان پس از اطلاع از وجود دوربین در واحد صنفی از اعمال مجرمانه پرهیز می کنند .

 وی افزود: هنگامیکه می توان با هزینه ای اندک از وقوع سرقت و خسارات مالی احتمالی جلوگیری کرد ،منطق حکم می کند که مکان کسب خود را در برابر این گونه وقایع بیمه کنیم .

 سرهنگ چگینی در ادامه به طریقه تخریب و سرقت از گاو صندوق اشاره کرد و در سخنانی راهکارهای جلوگیری از سرقت گاو صندوق را تشریح کرد .

chini blour 10

chini blour 9

chini blour 8

chini blour 7

chini blour 6

chini blour 5

chini blour 4

chini blour 3

chini blour 2

chini blour 1