ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

asansor11 استقبال چشمگیرمهندسان و کارآموزان ازهشتمین سمینار بین المللی آسانسور،نشانه جایگاه ویژه این صنعت در ایران است.

هشتمین سمینار بین المللی آسانسور و پله برقی ایران پنجشنبه 95.11.28 ،با حضور گسترده مهندسان ، کارشناسان و شرکت های سازنده  آسانسورکشور در محل دانشگاه کوشا واقع در جاده مخصوص کرج برگزار شد .

بهروز روستا آزاد رئیس اتحادیه صنف تاسیسات مکانیک ساختمان کرج ضمن حضور در این سمینارآموزشی ،از نمایشگاه برگزار شده  حاشیه ای نیزدیدن کرد.

وی درگفتگوی کوتاهی در این رابطه گفت : فرصتی دست داد تا به همراه یکی از متخصصان صنعت آسانسور استان البرز،جناب آقای پیک فلک  درهشتمین سمینار بین المللی آسانسور و پله برقی حضور پیدا کرده و با آخرین دستاوردهای متخصصان ایرانی و خارجی در این صنعت بزرگ و استراتژیک آشنا شویم .

 وی افزود: صنعت آسانسورهمزمان با گسترش شهرنشینی و تغییر رویه زندگی مردم ازسکونت درخانه های ویلایی به آپارتمان نشینی به کشورما وارد شد ومتناسب با الگوهای معماری ایرانی رشد کرد و توسعه یافت .امروز متخصصان آسانسور کشورمان جایگاه ویژه  خود را درصنعت ساخت وساز پیدا کرده اند و خدمات قابل توجهی را به جامعه ارائه می دهند که جای قدردانی و تشکر دارد.

روستا آزاد افزود: امروز درکشور ما دانشگاه ویژه ای با هدف تدریس تمامی اصول مهندسی و ساخت آسانسور و پله برقی فعال است و افراد بسیاری مشغول آموختن مبانی این صنعت مهم درآن هستند .برگزاری منظم سمینارهای آموزشی در حد بین المللی در کشورمان و حضورگسترده متخخصان و دانشجویان تازه وارد در این سمینارها نیز نشان دهنده اهمیت صنعت آسانسور درکشوراست.

وی ضمن تشکر از تمامی تلاشگران این عرصه اظهار امیدواری کرد ،با  تشکیل اتحادیه کشوری آسانسور و پله برقی و انسجام تشکل های صنفی مربوطه ،مشکلات حوزه کسب و کار و فعالیت های اقتصادی اهالی صنعت آسانسور نیز مرتفع شود.

asansor 12

asansor 11

asansor 10

asansor 9

asansor 8

asansor 7

asansor 6

asansor 5

asansor 4

asansor 3

asansor 2

asansor 1