ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

lavazemkhanegi6طی نشستی و با حضور پیشکسوتان صنف فروشندگان لوازم خانگی ،صوتی و تصویری کرج ،روال قانونی تغییر و تحولات اموال منقول و غیر منقول اتحادیه به اعضای جدید هیات مدیره این اتحادیه صنفی و اعطای اعتبار نامه های جدید انجام شد .

طی این نشست ، مشخصات کلیه اموال اتحادیه شامل ساختمان ،اتومبیل وحساب های بانکی در دفتر صورت جلسه اتحادیه ثبت شد و به امضاء حاضران در جلسه رسید .

اسداله غلامرضایی رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی کرج در این نشست ،ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای تمامی همکاران صنفی در سخنانی گفت : اعضای هیات مدیره این اتحادیه صنفی با اتحاد و برادری ، سعی کرده ایم تا محیطی صمیمی با هدف خدمت با همکاران و پیشبرد اهداف اقتصادی کشور را فراهم آوریم و امیدواریم که قدمهای مفیدی در این راه برداریم .

وی افزود : در ادامه این مسیر به همراهی و مشارکت تمامی همکاران صنفی نیازمند هستیم و تلاش خواهیم کرد خانه این صنف در کرج همچون گذشته ، محل تلاقی و اتحاد و خدمت به شهروندان باشد .

در این نشست آقایان اسفندیاری نماینده سازمان صنعت ،معدن و تجارت و بهروز روستاآزاد  نماینده اتاق اصناف مرکز استان البرز نیز در رابطه با عملکرد بهتر اتحادیه و توجه به قوانین جدید نظام صنفی توضیحاتی را بیان کردند.

lavazemkhanegi 6

lavazem khanegi 4

lavazem khanegi 3

lavazem khanegi 2

lavazem khanegi 1