ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

mashin2با حضور اعضای کمیسیون بودجه و تشکیلات اتاق اصناف و به دعوت و درخواست حمید کریمی ،رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه های اتومبیل کرج ،نشست هم اندیشی و بررسی در خصوص بودجه و هزینه های اتحادیه مذکور در سالهای 1393 تا 1397 در دفتر این اتحادیه برگزار شد .

نشست کمیسیون بودجه برای اولین بار و با هدف مشاوره و ارائه راهکار قانونی درجهت کنترل هزینه های جاری اتحادیه، افزایش راندمان کاری ،نحوه ی وصول مطالبات قانونی اتحادیه از اعضاء و با حضور اعضای هیات مدیره ،مدیر اجرایی و حسابدار این اتحادیه صنفی برگزار شد .

در بخش هایی از این نشست هم اندیشی ،گزارش تشریحی و آماری کمیسیون بودجه از درآمد های این اتحادیه از سال 1393 الی 1396 راائه و سمع و نظر هیات مدیره رسید .وضعیت بیلان و تراز مالی اتحادیه در سال 95 و سه ماهه اول سال 96 نیز به تفکیک بررسی شد .همچنین  راهکار های پیشنهادی جهت ارتقاء درآمد اتحادیه و تراز مالی با کاهش هزینه ها و به حداقل رساندن مشکلات بوجود آمده نیز از در این نشست مطرح شد .

حمید کریمی در پایان این نشست ضمن تشکر از نگاه و دقت نظر اعضای این کمیسیون در بررسی مشکلات اتحادیه های صنفی خاطر نشان کرد : دیگر اتحادیه های صنفی نیز از تجربیات و راهکارهای سازنده و کارگشای این کمیسیون در جهت افزایش بهره وری و راندمان کاری اتحادیه استفاده کنند .

mashin2

mashin 1