ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

akasan3به همت اتحادیه صنف عکسان و فیلم برداران کرج ،اولین نشست هم اندیشی پیرامون مشکلات این صنف با حضور هیات مدیره اتحادیه های شهرهای استان البرز ،چهارشنبه نوزدهم مهرماه سال جاری و در محل اتحادیه کرج برگزار شد .

در این نشست موضوعات مرتبط با این صنف ،شامل تداخل صنفی و فعالیت خارج از چارچوب قوانین توسط تالارهای پذیرایی ،خدمات مجالس و ...مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

سعید امیدوار رئیس اتحادیه صنف عکاسان و فیلم برداران کرج در حاشیه این نشست گفت : حرفه عکاسی ،طی چند سال گذشته و در پی پیشرفت تکنولوژی دیجیتال ، به کلی متحول شده است .به عبارتی دیگر ،کسب و کار اهالی این صنف تحت تاثیر شرایط جدید با تغییرات زیادی مواجه گشته  و همین شرایط جدید ،عرصه را برای فعالیت بسیاری از عکاسان تنگ کرده است .

وی افزود : جدای از بحث دیجیتال  ،معضلاتی همچون ورود افراد فاقد صلاحیت ، تداخل صنفی تالار های پذیرایی،دفاتر پیشخوان دولت ،مدارس و ... با عکاسان ،فعالیت آتلیه های فاقد پروانه کسب در واحد های مسکونی و ده ها مسئله دیگر از جمله مشکلاتیست که این روز ها در صنف عکاسی و فیلم برداری وجود دارد و شرایط را برای فعالیت اقتصادی سخت کرده است .

امیدوار افزود : در اولین نشست هم اندیشی میان هیات مدیره اتحادیه های شهرهای استان البرز ،نحوه ی برخورد با این قبیل مسائل و راهکارهای برون رفت از مشکلات مورد بررسی قرار گرفت .

akasan1

akasan2