ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

tasisat2در آخرین روز از نمایشگاه معرفی محصولات و دستاوردهای صنایع حرارتی و برودتی (تاسیسات ساختمان) اعضای اتحادیه صنف تاسیسات مکانیک کرج ازبخش های مختلف نمایشگاه دیدن کردند .

دیدار از نمایشگاه بین المللی تهران  با همت اتحادیه صنف تاسیسات مکانیک ساختمان کرج ،شنبه ششم آبان ماه  سال جاری و با همراهی تعدادی از علاقمندان و اعضای تحت پوشش این اتحادیه صنفی برگزار شد .

بهروز روستا آزاد در حاشیه دیدار از نمایشگاه در گفتگوی کوتاهی گفت : هدف از این برنامه ،آشنایی همکاران  صنفی با آخرین دستاورد های صنعت تاسیسات مکانیک ساختمان و مذاکره با مدیران و صاحبان شرکت های مطرح این صنعت ،جهت همکاری های بیشتر و استفاده از ظرفیت آنها در انجام پروژه های بزرگ در استان البرز می باشد که امیدواریم همکاران صنفی نهایت استفاده را از شرایط بوجود آمده ببرند .

روستا آزاد افزود : طی سالهای اخیر پیشرفت های چشمگیری در صنایع تاسیسات بوجود آمده است که منجر به کاهش مصرف انرژی و استفاده آسان از دستگاه های حرارتی و برودتی شده است .و حضور بزرگترین شرکت ها و کارخانجات تولید کننده این دستگاه ها در نمایشگاه ،فرصت خوبی را برای تمامی دست اندرکاران و فعالان این بخش فراهم آورده تا در جریان آخرین پیشرفت ها قرار گیرند .

وی افزود : در حین دیدار از بخش های مختلف نمایشگاه ، فرصتی فراهم شد تا با همکاران خوبمان در اتحادیه تاسیسات مکانیک تهران نیز دیداری تازه کنیم و در گفتگوی کوتاهی از راهنمایی ها و تجربیات عزیزان در خصوص مسائل صنف استفاده کنیم .همچنین در ملاقات با مدیران شرکت مطرح داخلی ،موضوع حمایت از تولیدات داخلی و استفاده از ظرفیت های موجود در راستای اقتصاد مقاومتی و عدم وابستگی به دیگر کشورها مورد تاکید قرار گرفت .و راهکار های همکاری های بیشتر در این راستا مورد بررسی قرار گرفت .

tasisat 1

tasisat2

tasisat 3

tasisat 4

tasisat 5