ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

kanal1در راستای برنامه های آموزشی اتحادیه های صنفی کرج و با همت کمیسیون آموزش اتحادیه صنف کانال و تانکر سازان کرج ،اولین کارگاه آموزشی و توجیهی با هدف ارائه گزارش عملکرد هیات مدیره اتحادیه و بیان چالش ها و موانع پیش روی اعضای این صنف ،دوشنبه بییست و دوم مرداد ماه سال جاری برگزار شد.

مهرور رئیس صنف کانال و تانکر سازان در حاشیه این کارگاه آموزشی گفت : با توجه به تاکید قانون نظام صنفی مبنی بر اختصاص 15 درصد از درآمد اتحادیه های صنفی در امور آموزشی ،اولین کارگاه آموزشی و توجیهی با هدف تشریح وضعیت مالی اتحادیه ، برنامه های در دست اقدام هیات مدیره اتحادیه ،همکاری و مساعدت بیشتر اعضاء صنف با نمایندگان خود در اتحادیه ، مرور اهداف و فعالیت های کلی مجموعه های صنفی در استان البرز و استفاده از بیانات ریاست محترم اتاق اصناف ، مرور آیین نامه ها و دستورالعمل های سازمان امور مالیاتی کشور و وظیفه مودیان مالیاتی در تنظیم اظهارنامه مالیاتی ،مرور قوانین اداره کار و امور اجتماعی و نحوه ی استخدام و بکارگیری نیرو در واحد صنفی ، دیدار اعضای صنف و بیان موانع و مشکلات حوزه کسب و کار و استفاده از تجربیات و نظرات کاربردی دیگر همکاران در توسعه و پیشرفت در حوزه کاری و ...با حضور همکاران زحمتکش صنف کانال و تانکر سازان کرج برگزار میشود .

مهرور افزود : در این کارگاه آموزشی از رهنمود ها و بیانات سروران ارجمند خود ،آقایان حمید کریمی ریاست اتاق اصناف البرز . احسانی نیا ،رئیس اتحادیه صنف فرش فروشان و قالیشویان کرج و یکی از کارشناسان زبده و ارزشمند اصناف در حوزه های مختلف. علیزاده ،فرمانده بسیج اصناف استان البرز . حیدری ،نماینده بیمه رازی .عاشری ،مدیر اجرایی مرکز نیکوکاری اصناف . فتاحی جانشین فرمانده بسیج اتاق اصناف استفاده کردیم و عزیزان در سخنان خود به تشریح مسائل و نکته های مرتبط با حوزه های کاری خود پرداختند که مورد توجه حاضران در جلسه قرار گرفت .

در بخش پایانی این کارگاه آموزشی نیز لوح یادبودی از طرف این اتحادیه صنفی به تنی چند از اعضای پیشکسوت صنف و اعضای فعال در حوزه اشتغالزایی و تولید و نوآوری اهداء شد .

kanal 2

kanal 3

kanal 3

kanal 4

kanal 5

kanal 6

kanal 8

kanal 11

kanal 18

kanal 17

kanal 16

kanal 15

kanal 14

kanal 13