ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

علی اصغر مددی مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان البرز از همکاری شایسته کسبه کرج در اجرای طرح محدود سازی فعالیت های صنفی خبر داد .
وی در همین رابطه گفت : بر اساس گزارش های واصله از تیم های بازرسی ، در دومین شب از اجرای طرح محدود سازی فعالیت های صنفی ،همکاری کسبه و بازاریان کرجی در اجرای این طرح قابل توجه بوده است .
وی افزود : نظارت بر اجرای دقیق مصوبه اخیر ستاد کرونا در قالب تیم های بازرسی ، که هر شب پس از ساعت 18 به مناطق مختلف شهر کرج اعزام می شوند، به اجرا در می آید که طی آن ضمن کنترل و تذکر به متصدیان واحد های صنفی در خصوص اجرای پروتکل های بهداشتی ، با افرادی که نسبت به اجرای این طرح بی توجه هستند بر اساس قانون برخورد خواهند کرد .
وی افزود : انتظار می رود طی روزهای پیش رو ،روند اجرای طرح و همکاری کلیه صنوف در تعطیلی واحد های صنفی راس ساعت 18 بیشتر شده و پس از این زمان شاهد آرامش در سطح بازار کرج باشیم .

مددی افزود :با توجه به آمار افزایشی بیماران کرونایی در کشور و خسارات ناشی از فوت هموطنان عزیز، باید به هر طریق ممکن از شیوع ویروس کرونا پیشگیری کنیم . در غیر اینصورت با فراگیری ویروس کرونا و خسارات بیشتر مواجه خواهیم شد . لذا همکاری تمام مردم بویژه اصناف و بازاریان ارجمند در این بسیج ملی ، ضروری و تاثیر گذار است .
وی افزود : طی روزهای آینده و با شکل گیری طرح های نظارتی ،با هر گونه بی توجهی به دستورالعمل ستاد ملی کرونا از سوی فعالان صنفی برخوردهای جدی تری صورت خواهد گرفت .
وی افزود : کلیه صنوف در گروه های 2، 3 و 4 که لیست آنها در سایت و کانال اتاق اصناف مرکز استان البرز و دیگر رسانه های فضای مجازی منتشر شده است ،مکلف به پیروی و اجرای این دستورالعمل هستند .