ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

rostamiدر طرح  ویژه نظارتی عید نوروز که از یکم اسفند ماه سال 1395 آغاز گردید، بازرسی و نظارت اصناف با همکاری اتحادیه های صنفی و با کمک بیش از200 نفر کارشناس مجرب مرتبط ،اقدام به بازرسی از واحدهای  صنفی  قنادان -آجیل وخشکبار- پوشاک- کفاشان - پوشاک - چینی و بلور- قالیشویان - خشکشویان - درودگران  طلا و جواهر- میوه فروشان و صنوف خدماتی نموده است .

 

در این طرح که تا تاریخ  96/1/14 ادامه داشت کلیه پرسنل به صورت آماده باش کامل حتی در ایام تعطیل از ساعت 7/30 الی 21/30 در سطح شهر حضور فعال و مملوسی  داشتند تا به مردم خدمت رسانی نمایند، و سعی برآن شد تا از بروز تخلفات صنفی پیشگیری گردد.

رستمی افزود گشت مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی استان و حضور روسای شعب آن سازمان در گشتهای فوق در تنظیم بازار نقش بسزایی داشته ،که جای تشکر ویژه دارد.

وی خاطر نشان کرد دراین طرح بیش از 5982 واحد صنفی پرتردد و معابر اصلی و مراکز تجاری که اقلام پر مصرف  این ایام را به مردم عرضه می نمودند مورد بازدید قرار گرفتند و ماحصل  آن تعداد 656 برگه گزارش بازرسی بوده است ،که جهت سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان البرز در پایان از مردم درخواست نمود در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی مراتب را از طریق شماره تلفن 32218154 و یا شماره پیامک 300000135 اطلاع رسانی نمایند .