ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ROSTAMIمدیر بازرسی و نظارت اصناف استان البرز با اعلام این خبر افزود: طرح تشدید نظارت بر بازار از ابتدای بهمن ماه سال جاری و با محوریت مایحتاج عمومی در ایام پایانی سال و نوروز آتی آغاز گردید. در این طرح بازرسان در دو شیفت صبح و عصر و گاهاً تا پاسی از شب در بازار حضور داشته و در قالب گشت های تخصصی به واحدهای هدف طرح مراجعه و کنترل و نظارت های لازم را معمول داشتند.

رستمی افزود: این طرح تا پایان فروردین 97 ادامه خواهد داشت و حفظ حقوق مصرف کنندگان و ارائه کالا و خدمات با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در اولویت نظارت های بازرسان خواهد بود که در این راستا درج قیمت، صدور فاکتور فروش برای مشتریان و ارائه فاکتور خرید اقلام به بازرسان در زمان بازرسی الزامیست.

وی همچنین تاکید داشت: بعضاً برخی واحدها مبادرت به تبلیغ فروش فوق العاده یا حراج می نمایند درحالیکه در بررسی بازرسان مشخص می شود این تبلیغات کذب بوده و تخفیفی بر روی اقلام لحاظ نشده است. بدیهی است با اینگونه موارد بازرسان برخوردی قاطع و قانونی را خواهند داشت.

این مقام مسئول ضمن دعوت واحدهای صنفی به رعایت مقررات و قوانین صنفی، از شهروندان نیز خواست فاکتور فروش کالا یا خدمات خریداری شده را از واحدهای صنفی مطالبه نمایند و در صورت مواجهه با تخلفات مراتب را به شماره تلفن های 5 -32218154 بازرسی و نظارت اصناف استان اعلام نمایند تا مورد بررسی قرار گیرد.