ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

rosatmiرمضان رستمی با اعلام این خبر افزود: این طرح از بهمن ماه سال گذشته آغاز و طی چند مرحله متوالی مایحتاج ضروری عموم شهروندان در ایام پایانی سال و نوروز مورد پایش و نظارت دقیق بازرسان قرار گرفت. در این طرح که از بهمن ماه آغاز گردید بازرسان به صورت تمام وقت در سطح بازار حضور کامل و موثر داشته و از ظرفیت و حضور سایر دستگاه های نظارتی استان نیز حداکثر بهره گیری صورت گرفت. ماحصل این موضوع بازرسی از 11 هزار واحد صنفی در سطح بازار بود که در این میان 900 واحد صنفی متخلف شناسایی و ضمن تشکیل پرونده به ادارات تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.


وی افزود: در این ایام تلفن های رسیدگی به شکایات نیز به صورت تمام وقت پاسخگو بوده و در مجموع حدود 650 مورد شکایت تلفنی و حضوری در این مدیریت وصول و رسیدگی شد و با متخلفین برابر مقررات رفتار و به اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی گردیدند. همچنین نظارت بر 116 غرفه عرضه کننده میوه تنظیم بازار در ایام نوروزی نیز توسط بازرسان اصناف صورت پذیرفت که طی آن علاوه بر کنترل قیمت و نحوه عملکرد متصدیان غرف، از عرضه میوه های فاقد کیفیت و سلامت لازم قاطعانه جلوگیری شد.
مدیر بازرسی اصناف ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری شهروندان، اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی و کلیه ادارات و دستگاه هایی که در این ایام در سالم سازی فضای بازار، یاری رسان بازرسی اصناف بودند قدردانی نموده و از شهروندان نیز درخواست نمود کمافی سابق تخلفات واحدهای صنفی را به شماره تلفن های 5 -32218154 اطلاع رسانی نمایند تا مورد رسیدگی قرار گیرند.