ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

dampezeshki 1مدیر بازرسی و نظارت اصناف با اعلام این خبر افزود: طی گزارشات واصله مبنی بر تخلفات صنفی و بهداشتی برخی واحدهای صنفی در مسیر کرج چالوس، موضوع در دستور کار بازرسان قرار گرفت و طی طرحی ویژه با حضور کارشناسان اداره دامپزشکی تعدادی از رستوران­های مسیر مورد بازرسی قرار گرفتند. طی این گشت که با هدف آموزش، پیشگیری و برخورد با تخلفات صنفی و بهداشتی انجام پذیرفت 43 واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند که پس از بررسی برای 16 واحد صنفی متخلف پرونده تعزیری تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رستمی بیان داشت: رستوران ها و محل های پذیرایی بین راهی همواره یکی از دغدغه های مسافران و گردشگران بوده و این موضوع در جاده کرج چالوس مصداق و عینیت دارد. کمیت و کیفیت سرویس دهی بعضی از این اماکن در ایام پر تردد و تعطیل، رضایت بخش نبوده و لازم است با آموزش، استانداردسازی و نظارت های مستمر، مشکلات بهداشتی و کیفی خدمات رفع گردد.

این مقام مسئول اهمیت امنیت و سلامت غذایی را مضاعف شمرد و افزود: با توجه به قرار گرفتن در فصل تابستان و گرمای هوا در این ایام، استفاده از مواد اولیه با کیفیت، نگهداری صحیح و اصولی آنها و در نهایت رعایت مقررات بهداشتی و فنی در تهیه غذاها ضرورت دارد.

رستمی از شهروندان درخواست داشت در صورت مواجهه با واحدهای متخلف و مشاهده تخلفات صنفی مراتب را از طریق تلفن های 5-32218154 به بازرسی و نظارت اصناف اطلاع داده تا مورد پیگیری قرار گیرد.

dampezeshki 2

dampezeshki 3