ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

جلسه ستاد تنظیم بازار استان البرز به ریاست استاندار محترم استان و سایر دستگاه های عضو در محل استانداری در مورخه 1403/1/26 تشکیل گردید.

رییس اتاق اصناف مرکز استان البرز ضمن گرامی داشت و تبریک به پاسداران حوزه امنیت و ولایت کشور که در بامداد امروز، با اقدامی مقتدرانه پاسخ تجاوز و یاوه گویی های رژیم صهیونیستی را به نحو شایسته ای دادند، اعلام نمود: این اتفاقات به هیچ عنوان توجیهی برای التهابات بازار یا افزایش قیمت نخواهد بود. وی اضافه کردکلیه واحدهای صنفی مکلف به رعایت سود مجاز و ارایه کالا و خدمات، به قیمت مصرف کننده و قیمت های مصوب میباشند.

با توجه به این که اولویت تنظیم بازار بر واحد های صنفی ،در شبکه توزیع خرده و عمده لحاظ گردیده ، اقای دادخواه رییس اتاق اصناف در حاشیه ستاد تنظیم بازار اعلام نمود: کلیه بازرسین اتاق اصناف و بازرسین اتحادیه های صنفی به صورت لحظه ای تمام اتفاقات بازار را رصد میکند.

دادخواه: قطعا با هرگونه افزایش قیمت خودسرانه واحد های صنفی علی الخصوص در حوزه کالاهای اساسی و کالاهای مصرفی خانوار برخورد جدی و بدون اغماض صورت خواهد گرفت.در خصوص عرضه کالاهای اساسی هیچ گونه مشکل و کمبودی در سطح بازار وجود نداشته و کلیه ارزاق عمومی و سبد کالای خانوار به وفور وجود دارد و در صورت مشاهده هر گونه افزایش قیمت خودسرانه ،گران فروشی ،احتکار یا عدم عرضه کالا به بهانه های واهی، از شهروندان درخواست نمود که مراتب را از طریق سامانه 124 به اتاق اصناف و سایر دستگاه های نظارتی اطلاع رسانی نمایند و این اطمینان خاطر را به همه شهروندان داد که همه واحدهای صنفی ، مجموعه اتاق اصناف و اتحادیه ها،امادگی کامل جهت ارایه خدمات مطلوب به شهروندان را در همه ساعات شبانه روز دارند.

روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان البرز