ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

برزگر رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی اتاق اصناف مرکز البرز:

این کمیسیون اولین جلسه خود را مورخ 26 فروردین ماه  با حضور اقای دادخواه ریاست محترم اتاق با برسی موضوع برگزاری هرچه بهتر و با شکوه تر مناسبت ها در سال جدید شروع کرد.

از وظایف این کمیسیون میتوان به پیگیری روابط کار،بیمه،مالیات صنوف،شناسائی ناهنجاری های فرهنگی بازارو مطالعه عوامل موثر بر گشسترش و تعمیق امور فرهنگی و فضائل اخلاقی نظیر برگزاری جشن ها و مراسم ملی ،مذهبی و ورزشی برابر ماده 37 قانون نظام صنفی و ارائه راهکار های لازم در این خصوص اشاره کرد .

کمیسیون امور اقتصادی و نرخ گذاری نیزدر مورخه 29 فروردین ماه با موضوع برسی نرخ اموزشگاههای رانندگی و تعمیرکاران لوازم خانگی در سال جدید فعالیت خود را با حضور اقای بوقداره و نماینده اتاق اصناف سر کار خانم منوری شروع کرد. از وظایف این کمیسیون ها میتوان به برسی مشکلات و نحوه اعمال سیاست های تشویقی برای صنوف تولیدی ، ارتقای بهره وری در تولید،صادرات کالا ،عرضه خدمات ، برگزاری نمایشگاه های صنفی ، فروشهای فوق العاده ، افزایش سطح رقابت و تنظیم بازار اشاره کرد.

کمیسیون بازرسی در مورخه 30 فروردین ماه با برسی شکایات و نامه های واصله فعالیت خود را در سال جدید شروع کرد که در مورد شرح برخی از وظایف این کمیسیون نیز میتوان به همکاری لازم با واحدهای بازرسی و نظارت اتاق شهرستان و یا سازمان و اداره صمت در راستای اجرای طرح های ویژه نظارتی و یا بازرسی های خاص فصلی اشاره کرد و یا انجام سایر امور ارجاعی از سوی اتحادیه ها و شناسائی و ارائه گزارش در مورد واحدهای فاقد پروانه.

کمیسیون حل اختلاف و تشخیص نیز در مورخ 29 فروردین اولین جلسه خود را با برسی رسته های درخواستی برخی از اتحادیه های صنفی شروع کرد که میتوان گفت رسیدگی اختلافات صنفی افراد صنفی و صلح و سازش بین انها اصلی ترین وظیفه این کمیسیون میباشد که از طریق اتحادیه به کمیسیون ارجاع میگردد.

روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان البرز

1/1/1403

اخبار ما را در شبکه های اجتماعی هم دنبال کنید.

t.me/alborzasnaf

eitaa.com/asnaf26