ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

محمد دادخواه رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با صدور اطلاعیه ای از تمام مردم و فعالان اقتصادی استان البرز جهت حضور پر شور در انتخابات ۲۱ ام اردیبهشت ماه دعوت به عمل اورد.

وی اظهار داشت :انتخابات پیش رو فرصتی است تا ملت ایران با حضور و انتخاب اگاهانه، برگ زرینی را در تاریخ و هویت کشورمان ثبت کنند.فعالان اقتصادی و صنفی در برهه های مختلف تاریخ کشور با روحیه تلاشگر و مجاهدانه در عرصه اقتصاد و صنعت ؛ کشور را پیش برده و عرصه انتخابات ،فرصتی دیگر برای تغییر و رویکرد تحول گرایانه برای توسعه اقتصاد و رفع گره های اقتصادی میباشد.

اصناف استان البرز همچون ادوار گذشته در صحنه انتخابات میدان داری خواهند کرد.حضور حد اکثری و چشمگیر مردم پای صندوق های رای یکی از ارکان مردم سالاری دینی طی چهار دهه گذشته بوده که ضمن حفاظت و پاسداری از کشور؛تمام توطئه ها و خواب های باطل دشمنان را خنثی ساخته است .

به همین منظور اتاق اصناف مرکز استان البرز ضمن دعوت از تمام مردم و فعالان صنفی جهت شرکت پر شور در انتخابات ۲۱ ام اردیبهشت ماه امید دارد با انتخاب اگاهانه افراد اصلح و توانمند در عرصه های اقتصادی ،شاهد مطالبه گری شایسته بخش خصوصی و تحول در عرصه اقتصاد و صنعت کشور باشیم .

 

روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان البرز