ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

همت اصناف استان البرز و نقش آنان در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه مثال زدنیست .
خانواده بزرگ اصناف همانند جامعه درمانی درخط مقدم مبارزه و عدم شیوع این ویروس منحوس نقش آفرینی عظیمی کردند، هر چند این اتفاق نامیمون در آستانه سال نو منجر به تعطیلی اکثر واحدهای صنفی گردید ، ولی پویش نه به اجاره بها و همراهی تمامی واحدهای صنفی صحنه های زیبایی را خلق نمود . تشکر سران قوا از اصناف مرهمی بر زخم و رکود بازار آنها گردید . سلامت تمامی متصدیان و کارکنان واحدهای صنفی وشهروندان الویت اول اتاق اصناف شد ، و این تصمیم ملی منجر به این گردید که همکاران صنفی را دوباره در صحت کامل زیارت نماییم، و کمتر شاهد آسیب دیدن آنها باشیم .
برخی اظهار نظرهای غیر کارشناسی در خصوص تعطیلی واحدهای صنفی در این اثناء وجود داشت که حضور موثر مدیران و بازرسین و بسیج اصناف در سطح بازار را بیهوده انگاشته و خستگی آنها را دو چندان نمود ، ولی همچنان اولویت اصلی ما سلامت همکاران گرامی میباشد .
دوستان و همکاران گرامی : اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا برای همگان به مثابه اجرای کامل قانون لازم اجراست.
مشکلات اصناف درخصوص پرداخت دیون ، بدهی های بانکی عدم وصول مطالبات و چک ها ، امور مالیاتی ،حقوق پرسنل بیمه و بسیاری مشکلات دیگر بر کسی پوشیده نیست و ما بصورت همه جانبه درحال رایزنی و پیگیری مسائل و مشکلات اصناف هستیم ، و لحظه ای نسبت به پیگیری این موضوعات از طریق مسئولین ارشد استانی و اتاق اصناف غافل نشدیم.
در پایان ضمن تقدیر وتشکر فراوان از تمامی عزیزانی که ما را در این امر مهم یاری نمودند ، امیدواریم با همیاری و همکاری روسای اتحادیه ها و مسئولین بتوانیم مشکلات صنفی را مرتفع نماییم .

روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان البرز
23 فروردین ماه 1399