ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

تاریخ فداکاری‌های پزشکان این سرزمین را فراموش نخواهد کرد


«روایت روزپزشک امسال، روایت متفاوتی است. غم از دست دادن عزیزانمان، پزشکان و کادر بهداشت و درمان بر قلب همه ما سنگینی می کند؛ بزرگانی که جبران فقدانشان در زمان کوتاه میسر نخواهد بود.

از اینرو گرامی می‌داريم؛ جایگاه پزشکان ایران زمین که استواری‌شان چون دماوند و صبرشان به سان البرز است؛ آنان که شجاعانه به صحنه مبارزه با کرونا قدم نهادند و صادقانه خدمت کردند. تاریخ فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌های پزشکان این سرزمین را فراموش نخواهد کرد.

روز پزشک امسال روایتگر ایثار، رأفت، مرام و جوانمردی کسانی است که در بحبوبه درد و بیماری و در شرایطی که به یک جنگ تمام عیار همانند است؛ درمان مردم را بر جان خود مقدم دانسته و قسم‌نامه طبابتشان را با نثار جان بر صفحات تاریخ ثبت کردند.

یکم شهریور امسال متفاوت از سال‌های قبل مى باشد، در این روز بزرگ به عنوان اعضاى کوچکی از جامعه بزرگ اصناف از همه مردم و همشهریانمان تقاضا داريم که واقعیت بیماری کرونا را باور نمايند و با پذیرش مسئولیت اجتماعی خود در قبال کادر بهداشت و درمان، هموطنان و به ویژه خانواده‌هایشان رعایت موازین بهداشتی را در اولویت قرار دهند.

🏴 از همه كسبه و بازاريان تقاضا داريم که امسال شعار «هر مغازه ،یک پرچم» را جامه‌ عمل بپوشانند و با استفاده حداکثری از فضای مجازی و رسانه‌ها و توزیع بسته‌های مواد غذایی خام به جای غذای آماده، محرم امسال را با شکوه تمام و با پرهیز از به خطر انداختن جان خود و دیگران برگزار کنند. به امید اینکه در سایه الطاف الهی همه ی ما از این مرحله سخت سربلند و سرافراز عبور نماييم.

💠 هيئت رئيسه اتاق اصناف مركز استان البرز