ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

با تلاش اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج و با همکاری فرماندهی انتظامی استان البرز ، کارگاه آموزشی و توجیهی ویژه مدیران داخلی مراکز تجاری کرج با حضور سردار محمدیان فرمانده انتظامی البرز ،سرهنگ فتحی زاده معاونت اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی ،سرهنگ افشاری ،رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی ، هیات رئیسه اتاق اصناف ،هیات مدیره اتحادیه پوشاک فروشان کرج دوشنبه هفدهم آذر ماه سال جاری و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد . 

بهروز حصاری رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در آغاز این نشست ضمن تشکر از همکاری و همراهی کسبه کرج در اجرای دستورالعمل های ستاد ملی کرونا در سخنانی خاطر نشان کرد : کسبه شهر کرج به رغم تمامی مشکلات و تنگناهای مالی که بر سرراه خود دارند ، ضمن همکاری با بازرسان و تیم های اجرایی واحد بازرسی و نظارت اصناف ، از تمامی دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا پیروی کردند که این احساس وظیفه و مشارکت اجتماعی در سطح کشور بی نظیر بود .
وی افزود : بر اساس اطلاعات واصله از واحد بازرسی و نظارت اصناف ، در روزهای گذشته و در زمان اجرای مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر محدود سازی فعالیت تمامی فعالیت های صنفی ، حدود 60 هزار بازرسی در سطح بازار کرج انجام شده است که از این تعداد کمتر از 10 مورد منجر به پلمپ شده است . بر این اساس می توان گفت که اصناف کرج با درک صحیح از شرایط و وضعیت کشور ، همکاری و تعامل شایسته ای در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا داشته اند که جای تقدیر و تشکر دارد .
حصاری گفت امیدواریم هر چه زودتر ، شاهد به نتیجه رسیدن تلاش پزشکان و محققان کشورمان در ساخت واکسن کرونا و بازگشت شرایط عادی زندگی ،کسب و کار و دیگر تعاملات اجتماعی باشیم .

در ادامه این نشست آقایان سرهنگ افشاری رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی ، سرهنگ فتحی زاده ،معاونت اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی و سردار محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز در سخنان جداگانه ،ضمن تشکر از همکاری مجموعه اتاق اصناف ، اتحادیه های صنفی و کسبه شهر کرج در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا ، به بررسی نقش اصناف در پیشگیری از نفوذ فرهنگی دشمن و دفاع از آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی پرداختند .

شایان ذکر است که بیش از 70 درصد از واحد های صنفی مستقر در مراکز تجاری کرج ، در حوزه فروش پوشاک فعالیت دارد . بر همین اساس این نشست آموزشی با همکاری اتحادیه پوشاک برگزار شد .