ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان البرز اجلاس نمایندگان اتاق اصناف و اتحادیه های تحت پوشش روز یکشنبه 1402/02/24 برگزار شد، ضمن قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی، حصاری از زحمات روسای پیشین برخی اتحادیه های صنفی در انتخابات گذشته تشکر و قدردانی کرد و روسای جدید را نیز معرفی کردند.

اجلاس با حضور هیئت رئیسه اتاق اصناف، روسای اتحادیه های صنفی، دکتر رمجی جانشین دادستان استان البرز و سرگرد عسگری رئیس اداره نظارت براماکن عمومی نیروی انتظامی و نمایندگان محترم اداره امور مالیاتی استان البرز در سالن اجتماعات اتاق اصناف برگزار شد.

در این جلسه اطلاعات و قوانین مالیاتی توسط نمایندگان اداره مالیات ارائه شد و جلسه پرسش و پاسخ انجام شد، همچنین سرگرد عسگری و دکتر رمجی در مورد قوانین صنفی مربوط به اداره اماکن صحبت کردند و نمایندگان اتحادیه ها مشکلات و خود را عنوان و قرار بر رسیدگی در خصوص موارد مطرح شده در دستور کار قرار گرفت.

در انتها پس از اعلام تراز سالیانه و بودجه پیشنهادی اتحادیه ها توسط آقای ناطقی عضو کمیسیون بودجه و تشکیلات، از تعدادی از حسابداران موفق و متعهد اتحادیه های صنفی توسط هیئت رئیسه و سرگرد عسگری تقدیر به عمل آمد.

 انتهای پیام/