ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

محمد دادخواه با حضور در بخشِ غرفه های استان البرزِ نمایشگاه ایران پلاست که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است از تولیدات صنعتی و ظرفیت های صنفی شرکت های هم استانی بازدید کرد. نمایشگاه "ایران پلاست" تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ میزبان مراجعه کنندگان خواهد بود .

طی بازدید از نمایشگاه رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز و رییس هیات مدیره انجمن صنایع همگن پلاستیک البرز دیدار و گفتگو کردند. در این نشست که به میزبانی دفتر انجمن صنایع همگن پلاستیک استان البرز مستقر در نمایشگاه "ایران پلاست" برگزار شد مهندس حسینی رییس هیات مدیره این انجمن، استان البرز را بهترین و بزرگترین ظرفیت تولیدی و صنعتی صنایع پلیمری و پلاستیک دانست و گفت : انجمن صنایع همگن پلاستیک البرز آماده ی نهایت همکاری به منظور پیشرفت فعالیت های صنفی و در راستای بازاریابی هر چه بهتر با اتاق اصناف کرج میباشد. عضو هیات رئیسه انجمن تخصصی صنایع همگن پلاستیک : پیوند بین صنعت و اتحادیه های صنفی موجبات بازار گسترده تر را فراهم می آورد هومن رستگاری در جریان نشست و گفتگوی با ریاست اتاق اصناف مرکز استان البرز اظهار داشت که اغلب واحدهای تولیدی همزمان فعالیت صنفی نیز دارند و انتظار می‌رود اتاق اصناف کرج با اقدامات علمی و تشکلی باعث ساماندهی هر چه بیشتر توزیع کالا و توسعه ی بازار شود.

حضور بیست و سه شرکت از استان البرز در نمایشگاه "ایران پلاست "   

در دومین روزِ برگزاری نمایشگاه ایران پلاست، صنایع شرکت کننده در این نمایشگاه میزبان محمد دادخواه رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز بودند تا از راهکارهای خود برای گسترش فعالیت های صنفی و گسترش فروش بگویند. محمد دادخواه خطاب به شرکت های هم استانیِ حاضر در این نمایشگاه، آمادگی اتاق اصناف و اتحادیه های مربوط را جهت تسهیل در فرایندهای صدور مجوز، حمایت در تبلیغ و توسعه کسب و کار و ایجاد هماهنگی بین دستگاه های دولتی و بخش خصوصی اعلام نمود. اتاق اصناف مرکز استان البرز به واسطه ی حضور اتحادیه های متعدد و با تجربه، ظرفیت مناسبی برای معرفی بهتر محصولات به مشتریان است. رئیس اتاق اصناف مرکز البرز در جمع تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محصولات پلیمر و پلاستیک از ایجاد گروه پژوهشیِ مطالعه ی بازار در اتاق اصناف کرج و با همکاری اتحادیه ها طی برنامه ریزی میان مدت خبر داد و گفت : از تجربیات فعالان صنفی پیشکسوت برای کمک به کسب و کارهای جوان و تازه تاسیس بهره برداری خواهیم کرد.

یکی از پیشکسوتان عرصه تولید و بازار میزبان رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز مهندس اکبریان مدیرعامل شرکت گلشید البرز ضمن تشریح ظرفیت های تولیدی و ارائه ی خدمات توسط این شرکت، آمادگی خود را برای همکاری در زمینه ارتقا فعالیت های صنفی و بازاریابی با اتاق اصناف کرج اعلام نمود .

بازدید از غرفه ی یکی از شرکت های دانش بنیانِ البرزی حاضر در نمایشگاه "ایران پلاست"  

محمد دادخواه رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با حضور در غرفه ی شرکت "کرانگین" ضمن گفتگو با مهندس نیما احمدی عضو هیات مدیره این شرکت به لزوم پیوند صنعت و اصناف اشاره و برنامه ریزی و تلاش اتاق اصناف مرکز استان البرز را برای معرفی دقیق تر تولیدات دانش بنیان و قرار گرفتن در سبد محصولات عرضه کنندگانِ بازار ضروری و حتمی دانست.