ویژه های خبری

امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قانون نظام صنفی ضمانتی برای امنیت کسب و کارها و صاحبان مشاغل

  مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز در دیدار و گفتگوی با هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان البرز گفت : قانون نظام صنفی عامل مهمی برای پشتیبانی اتاق اصناف از کسب و کارها است. "محمد انصاری" روزپنجشنبه۲۰ مهرماه میزبان هیات رئیسه اتاق اصناف کرج بود تا نظرات تخصصی جامعه صنفی مرکز استان را دریافت نماید.

درگاه ملی مجوزها ظرفیت تکمیل و بهبود را دارد

 "محمد دادخواه" رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در دیدار و گفت‌وگوی با مدیرکل اداره صمت البرز نظرات و پیشنهادات متخصصان صنفی را راهکاری برای تکمیل و تسهیل فرایندهای درگاه ملی مجوزهای کسب و کارهای صنفی عنوان کرد.

 نائب رئیس دوم اتاق اصناف مرکز استان البرز : در پی افزایش عزت مندی و اعتبار صنوف هستیم  

"جلیل عیوضی پرگو" گفت : از طریق اجرای هر چه بهتر وظایف اتاق اصناف کرج، ارتباط بین سیاست گذاران بخش دولتی و خصوصی را تقویت و اعتبار واقعی اصناف را به مردم و مسئولان معرفی می‌کنیم.

 عضو هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان البرز : افزایش حضور اقشار تحصیل کرده در جامعه ی صنفی

 "علی میرشفیعی" گفت : ظرف سالهای اخیر به ویژه در حوزه ی مشاغل فنی و خدماتی افزایش بی‌سابقه ی اشتغال افراد تحصیل کرده را شاهد هستیم که حاکی از ارتقا سطح سواد و تسلط اصناف به نیازهای مشتریان و مراجعه کنندگان است.

تاسیس و تشکیل واحد پژوهش و مطالعه ی بازار در دست اقدام

 "مریم منوری" نائب رئیس اول اتاق اصناف مرکز البرز: انجام فعالیت های پژوهشی و شناسایی نقاط ضعف و قوت حوزه ی فروش و ارائه ی خدمات به مردم را از اهداف مشارکت بین اتاق اصناف کرج و اداره کل صمت برشمرد و گفت : در حال تدوین و تکمیل طرح جامع پژوهش و مطالعه بازار هستیم.  

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان البرز : استان البرز رتبه یازدهم تراکم اصناف را در بین استان‌های کشور دارد.

  "قاسم کرمی" گفت : با اجرای فرایندی سه ماهه نزدیک به هجده هزار فعال صنفی بدون مجوز، ساماندهی و دارای جواز صنفی خواهند شد تا جامعه ی آماری دقیق تری نسبت به کسب و کارها داشته باشیم و رتبه ی البرز را در سطح بندی ملی ارتقا بدهیم.