ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار البرز جناب آقای دکتر عبدالهی در معیت جناب آقای دکتر افضلی سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری البرز و جناب آقای دکتر مدیرروستا مدیرکل دفتر هماهنگی اموراقتصادی استانداری و جناب آقای دکتر انصاری ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در دیداری دوستانه در جمع نمایندگان اصناف استان البرز اعم از روسای اتاق های اصناف کرج ، فردیس ، ساوجبلاغ و طالقان، روسای اتحادیه های صنفی و پیشکسوتان عرصه اصناف در سالن شهدای اصناف مرکز استان البرز ، چهارشنبه چهارم بهمن ماه سال 1402 حضور یافت.

جناب آقای دادخواه ، ریاست اتاق اصناف مرکز استان البرز ، ضمن خوش آمدگویی و تقدیر و قدردانی از فعالیتهای درخشان استاندار به بیان فعالیتها و دستاوردهای اتاق اصناف در سال جاری من جمله بازرسی از بیش از 17 هزار واحد صنفی طی طرح ساماندهی صنوف توسط بازرسی و نظارت اصناف البرز ، پرداخت . و در آخر برخی مطالبات اصناف از مسئولین را مطرح نمود.

جناب آقای دکتر انصاری هم بخشی از سخنان خود را به ارائه گزارش عملکرد سازمان صمت و مسائل و مشکلات پیش رو اصناف اختصاص داد و با توجه به پیش بینی های روزهای سردتر در ادامه زمستان امسال خواستار فراهم نمودن تمهیدات لازم جهت استفاده از سوختهای جایگزین در واحدهای صنفی ،شد.

جناب آقای دکتر عبدالهی با بیان فعالیتهای انجام شده در استانداری و ضمن تشکر از فعالین حوزه اصناف از ریاست محترم اتحادیه طلا و جواهر جناب آقای ابوالحسنی و اعضای این اتحادیه به خاطر همکاری و مجاهدت جهت حفظ آرامش بازار در پی برخی مشکلات مالیاتی این صنف در ماههای اخیر در سطح کشور ، قدردانی بعمل آورد. همچنین وی با توجه به پیشرو بودن انتخابات مجلس ، خواستار فعالیت همه جانبه اصناف و بازاریان استان جهت انجام پرشور انتخابات شد و از تشکیل جلساتی پیرو این مهم در اتاق اصناف مرکز استان البرز با حضور شخص استاندار پیش از انتخابات،خبر داد.

بعد از مراسم تجلیل از استاندار البرز ، وی دقایقی را به شنیدن مسائل و مشکلات اصناف و پاسخگویی به آنها پرداخت.