ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

shahmoradi 1دکتر شاه مرادی رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان البرز با حضور در مراسم انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف سراجان کرج ،ضمن بررسی شرایط انتخابات الکترونیکی و نظارت بر نحوه ی برگزاری انتخابات با داوطلبین هیات مدیره دیدار و گفتگو کرد .

وی در سخنان کوتاهی ضمن آرزوی موفقیت برای نفرات برگزیده شده در این دوره از انتخابات هیات مدیره ، فعالیت افراد شاغل در این صنف را بسیار مهم توصیف کرد و افزود : با تحلیل و بررسی دقیق شرایط بازار ،بویژه در کشورهای همسایه می توان زمینه افزایش تولید را فراهم کرد .

وی افزود : ایده های جدید و طرح های خلاقانه در دنیای رقابتی امروز حرف نخست را می زند و در این بازار فشرده افرادی برنده هستند که بتوانند نیازهای بازار هدف را به خوبی تشخیص داده ودر موازات آن حرکت کنند .

شاه مرادی افزود : سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان البرز خود را در کنار تولید کنندگان و صاحبان صنایع و کارآفرینان می بیند و آماده هر گونه همکاری در جهت رونق کسب و کار ،اشتغالزایی ،صادرات با فعالان این حوزه ها است .

وی تصریح کرد : تمام توان و تلاش هیات مدیره اتحادیه های صنفی باید در مسیر رونق کسب و کار اعضای تحت پوشش و حمایت از نیروهای خلاق و ایده های جدید متمرکز شود و نگاه سنتی به حوزه کسب و کار باید به طور کلی تغییر کرده و جایگزین ایده های جدید شود .

وی افزود : امروز شرایط برای فعالیت و رقابت سالم اقتصادی در کشور، برای افرادی که با انگیزه و اراده بالا در این مسیر قرار گرفته اند،محیا است و وقت آن رسیده است که همه با یکدلی و اتحاد و کنار گذاشتن تفکرات یک جانبه و انفرادی ،ستون های تولید داخلی و خودکفایی در تمامی عرصه ها را فراهم آوریم .

shahmoradi 3

shahmoradi 4

shahmoradi 5

shahmoradi 8

shahmoradi 9