ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

nanvayan 1به بهانه روز ملی نان ( 22 آبان ) از زحمات و تلاش های نانوایان منضبط و قانونمند شهر کرج تجلیل شد .

این مراسم با همت هیات مدیره اتحادیه صنف نانوایان کرج و با همراهی حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکزاستان البرز برگزار شد و طی آن از زحمات و تلاشهای متصدیان تعدادی از نانوایی های فعال سطح شهربا اهداء شاخه گل قدردانی شد.

فرجی عضو هیات مدیره اتحادیه صنف نانوایان کرج درحاشیه این مراسم گفت : پخت نان یکی از مقدس ترین شغل هاست و فرد نانوا مسئولیت سنگینی بر دوش دارد .

وی افزود : نان اصلی ترین غذای انسان است ،از همین رو افرادی که در این حرفه فعالیت می کنند باید اطلاعات و درک صحیحی از موقعیت و جایگاه شغلی خود داشته باشند و تمام تلاش و دقت خود را برای تهیه نان سالم و با کیفیت بکار گیرند .

حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز نیز ضمن تشکر از اقدام شایسته اتحادیه صنف نانوایان در برگزاری این مراسم گفت : طرح تشویق فعالان صنفی قانونمند و با اخلاق ،یکی از برنامه های فرهنگی اتاق اصناف است که بنده و اعضاء محترم هیات رئیسه اتاق همواره روی آن تاکید داریم .

وی افزود : اجرای برنامه های تشویقی و دیدار از کسبه زحمتکش سطح بازار ، ضمن بالا بردن انگیزه آنها برای فعالیت دقیق تر و سالم تر ، فرهنگ قدردانی و تشکر را به نسل جوان بازاری منتقل می کند .

کریمی افزود :اتحادیه صنف نانوایان کرج ،تلاشهای ارزشمندی را برای ارائه نان سالم و با کیفیت در دستور کار خود داشته است .که جای قدردانی دارد .همچنین اعضای هیات مدیره این اتحادیه صنفی در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ،حضوری موثر دارند و با استقرار نانوایی سیار و پخت نان ،سهم خود را در برگزاری باشکوه این آیین مذهبی جهان شیعه به خوبی ایفا کرده اند که بنده به نوبه خود و از طرف هیات رئیسه اتاثق اصناف مرکز استان البرز از همت بلند تمامی این عزیزان تشکر می کنم .

nanvayan 2

nanvayan 3

nanvayan 4

nanvayan 5

nanvayan 6

nanvayan 7

nanvayan 8

nanvayan 9

nanvayan 10

nanvayan 12

nanvayan 13

nanvayan 14